2007-08-16
09:47:08

dagarna som gått..

I tisdags for jag,Emma och Linnea till borås, lr ja inte Emma för hon var ju redan där..när vi anländer till deras lägenhet så är emmasöt självklart inte klar..ler..hon har inte ens ätit frukost...så jag o Linnea begav oss ut för att köpa nybakt bröd till lilla Emma så hon kunde äta frukost (till oss köpte vi krämbullar)..Emma tyckte att hon skulle fått det oxå..men det tyckte inte vi..ler

Anledningen till att vi var i Borås var för att Emma skulle söka jobb,så jag o Linnea shoppade ist..vi får hoppas att Emma fick lite napp iaf.:D

vi åt på restaurang peking lr va den hette..de åt kinamat och jag åt fläskfilé:D

sen begav vi oss vidare till knalleland då hade jag börjat tröttna på och gå för benen gjorde ont..så vi fikade lite..ler..svindyrt!! en liten fjuttig kaka för 20 spänn..men varför klaga den var god;D

sen på kvällen så gick vi ut och gick...tog en sväng hem till mor och far..å sen vidare..

sen igår (onsdag) så åkte jag med mamma och pappa för att kolla på bil..vi får se vad det blir för någon:D

å idag(torsdag) blir nog en lugn dag med en bok..

vi hörs!

Pussokram hela dan!



lite uppdatering..
igår ringde jag sjukhuset för o se vart min kallelse till shalgrenska tagit vägen..de sa att jag ahde förtur..hmm det är då inte snabba puckar me tanke på att jag fått vänta ett halvår..men så iaf när jag gick ner för o hämta posten idag..vad tror ni ligger i postlådan om inte en kallelse till shalgrenska? jooo den 27 september:D inte så värst roligt kanske men det är skönt att det äntligen blir av!

nu ska jag snart iväg o äta lunch med jasmine:D
ha en fin dag!
pussokram igen:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: