2007-08-08
18:25:10

min första blogg..

jaha då sitter man här med en blogg,som jag förövrigt sagt att jag aldrig ska skaffa mig. varför? jo för att jag har sagt att jag inte vill berätta om mitt liv offentligt..

men,vilket annat bra sätt finns det att skriva av sig på än just en blogg?

jahop,dagen har gått fort. ledig idag förförsta gången på 7 dagar. så nu e jag ledig i morgon oxå.
då ska jag hälsa på emma&farfar.

det var så skönt o höra farfars röst igår kväll,att höra honom säga att han mådde bra och att han hade fått vara uppe och gått lite.

så imorgon ska man alltså till de där läskiga avdelningarna på borås lassarett,de man inte gärna går in trots att man ska hälsa på sina nära&kära. det är en obehaglig känsla att gå runt i de sterila korridorerna&avdelningarna. men jag vill träffa farfar så jag åker dit! vill se med mina egna ögon att han mår bra!

ne jag har la egentligen inte så mkt vettigt att säga ikväll.

så jag lägger ner för dagen.

ha det finast!

Kran Sassa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: