2007-08-09
21:21:49

nyshoppad och nyklippt.

idag har jag varit med mysemma och shoppat,hon måste verkligen vara shopoholic;) men hon höll sig i skinnet bra idag måste jag säga..hon hade tillome lagt upp en budget! det är bra de emma:D

jag shoppade typ bara ett linne,en tröja och en topp..å annat småplock..

jag o emma strosade runt mellan affärerna o hade det allmänt gottigt..sen så for vi in till borås och åt på något gottigt ställe..:D sen åkte vi till sjukhuset o hälsade på farfar,han var pigg o glad..det märktes inget från den stroke han fick..han var precis som vanligt..jag kollade efter tecken som visade att han kanske fick sig en törn men inget,så jag kunde sucka ut..han var precis som vanligt.

sen när jag kom hem så kom jasmine o henke hit vi lagade lite mat och kollade på thailands bilderna hur många gånger vi sett dem nu låter jag va osagt,men det är en del.fast herrejösses det gör mig inget o kolla på dem,jag längtar tillbaka till vårat paradis här på jorden.helt underbart!

Jasmine klippte o färgade mitt hår så  nu ser jag fin ut igen..förutom att det ser ut som en nyleverfläck bildats på ryggen;)

ha en trevlig kväll.. nu ska jag lägga mig på soffan o ta en cider..apropå cider..nu e det torsdag..det är väl inget fel o ta sig en cider en torsdagskväll? den disskusionen kan nog bli lång hurvida man ska dricka på en vardag..men jag tycker inte det är något fel i det så jag tar min cider o lägger mig i soffan!

ha det bäst!
pussokram
Sassa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: