2007-08-22
08:08:40

veckan kunde börjat bättre..

japps imåndags gick jag till jobbet somvanligt..de första timmarna flöt på fin fint..sen kände jag smärtan började i knäna för att sedan sprida sig i hela j*vla benen..suck pust stön.. så vid lunch hade jag redigt ont..det slutade med att jag fick gå hem och lägga mig o vila mina dumma ben..det höll i sig i tisdags oxå..idag känns det bättre men det är inte riktigt bra än..tyvärr...

men till lite roligare saker..vi har bokat resan till lanzarote nu över jul:Dsååå härligt,nu har man något att längta till!

idag ska jag iväg till flkp och hälsa på söta Jessica:D det ska bli supermysigt,vi har inte hunnit att ses på hela sommaren typ:( men idag ska det bli ändring på det:D

ha det fin fint pussokram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: