2009-08-30
23:05:40

God kväll!

Jahop då har man jobbat klart för helgen!sitter o tar det allmänt lugnt framför tvn lr datorn..:) skööönt!!

I fredags kväll lyckades jag låsa mig ute efter jobbet då jag självklart hängt nyckeln inne i lägenheten och Tobbe va inte hemma när jag kom hem..å dörren va låst där nere..som tur va så kom grannen o släppte in mig
och de slutade med att vi kollade på Män som hatar kvinnor!Så bra fiiilm!!!

Igår va de ju då 10 års jubileum på Kunskapskällan!!Det blev ju en riktigt lyckad middag!! träffade massa vänner o hade det allmänt trevligt!Det va ju utgång efteråt för alla utom mig typ..jag va duktig o gick hem o nanna kudden för jag jobbade mellan 7-16 idag..

Kvällen har flytit förbi snabbt..har bytt örhängen idag..fy de va en projekt som hette duga! iha va illamående jag blev..men i satt örhänget efter en kvart ungefär å massa illamående haha! knasigt att jag e så känslig när de gäller mig själv o läskiga grejer..på jobbet är det inga problem med nått..!

Ny vecka väntar med endel på agendan..men imorgon e jag LEDIG..skönt skönt..men har väl endel o greja med..

Ha en underbar kväll allihopa(om det nu är nån som läser min blogg ,haha..)

Kram.

Härlig bild från turkey!åh värmen kom tillbaka!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: