2010-04-16
13:52:51

Älska solen!


Japp då har jag gjort sista dygnspasset nu, ledig fram tills nästa fredag inte helt dumt det inte:D

Gud vad jag älskar när solens strålar smeker min kind!Jag tror sjutton jag ska flytta till ett land där det är varmt året runt som typ Thailand det vore inte alls dumt!

Nu har jag allt börjat känna av nervositeten i min lilla mage inför magnetröntgen.Jag VET ju att det inte är nått farligt alls och även om jag skulle känna mig coollugn imorgon när jag sitter och väntar så vet jag ju att när jag väl ser den där förbaskade maskinen så brister det!Så blev det ju iaf sist nu ska man kanske inte säga att det kommer gå så denna gången men min magkänsla säger mig att det kommer gå precis som förra gången..så nervös så jag inte ligger still för fem öre i den där förbaskade saken så de måste ta om o ta om massa plåtar..blää..men ne nu tänker vi positivt o säger att allt kommer gå kanoon!:D

Ne nu ska jag låta solens strålar smeka mina kinder en stund till!

Förresten tror jag ska kapa av mitt ena ben,helknäppt är det känns som att det har låst sig i en konstig ställning fast det har de ju egentligen inte för jag kan ju röra på benet,men fy satan va ont det gör:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: