2010-04-30
20:26:01

Barskolan 2005.

Iag är en sån dag som jag saknar barskolan!satt och spana efter flaringinstruktöererna Fernando och Darren på facebook och hitta dem!

De två veckorna var grymma!Kommer ihåg hur sjukligt nervös jag var innan vi skulle åka..Hanna kom till mig några dagar innan avfärd. Det var en helt gryym tid på Mallis trots att det endast var två veckor så kändes de som att man känt alla hur länge som helst!Alla var så tokigt underbara så himla härliga människor!Alla kommer finnas kvar i mitt minne på ett eller annat sätt! Jag träffade ju Poppo förra sommaren i stockholm!superskoj!

I år träffade jag ju Anna och Carolina ..superskoj!!<3

Saknar allt med barskolan..när vi blanda drinkar som hejsan och smakade friskt på allt vi gjort...flaring lektionerna såväl i salen som på stranden!


Till och med proven va skoj(i alla fall så här i efterhand) helt sjukt va mycket man lärde sig!

Alla som var så tokigt underbra när jag hade som mest ont och linkde runt med mina kryckor,de som bärde upp mig för den otroligt långa och branta backen upp till hotellet..den kanske inte var så lång men jag minns den som väldigt lång då jag hoppade runt på ett par kryckor!

Alla förfesterna på hotellet och vakten på hotellet som kom och sa till när vi väsnades för mycket!:D

Hur nervös man var innan slutproven..hur glad man va sista kvällen men samtidigt lite sorgsen över att de flesta skulle åka hem dagen efter och endel som stannade..många hejdå kramar!

Det finns så många fina minnen från den tiden!:D

Alla små gäng som blev,alla är så tokigt söta och underbara!

Jag hoppas alla har det så tokigt bra!!!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: