2010-04-29
21:46:16

Dasslocket ska vara med!

Rubriken e mest för att Sandra "impulshandlade" ett dasslock på Ikea..ja alla har vi olika intressen haha;)

Åh så underbar dag jag haft med två tokigt underbara och flummiga tjejer,Alex och Sandra..:)<3 Jag fattar inte hur vi kan vara lika flum alla tre,men det är så underbart!!!Ni e underbara brudar!!

Vi begav oss till Lager 157,jag som aldrig varit där va väldigt uppspelt och glad över att åka dit!:D okej uppspelt var la lite väl att ta i..låter som jag satt och stutsade i bilen..men ja ne jag var bara glad:D åh gud vilket paradis det var eller ja de finns la andra paradis också så men ja där fanns den MIN och bara MIN skinnjacka..(och Alex..vi köpte likadana..:P) helt tokfin var den!Blev så glad då min blev snodd förra året..:( surt sa räven! men iall fall vi shoppa loss som hejsan. eller ja mest Alex:P jag får ju tänka på Ullared på lördag också:D men ja blev lite leggings och skinnjackan:D mycket nöjd med mina inköp och det tokbra underbara sällskapet!!


Skulle på förmiddagen också träffa farmor och farfar var det ju tänkt..ja det gick ju inte riktigt enligt planerna..De sa ju när jag ringde att de skulle åka hem 12.45..perfekt tänkte jag,då hinner jag hem och duscha och så innan jag beger mig framåt!
Så vid sisådär halv tolv begav jag mig fram till stationen för att säga hej,ja men då säger de på fiket att Nej de åkte hem nyss med en person med skägg..Jaha tänkte jag..med skägg??det kan ju va vem som helst..men sen kom vi fram till att det mest troligt var min farbror:)Attans att jag missade honom för denna gång var det ju Ingemar!va längesedan! menmen vi syns la nån gång snart ändå kanske:D

Så nästa vecka får jag la göra ett nytt försök att träffa farmor och farfar:D

När vi kom hem så begav jag mig direkt ner till Sanna på Shell för att dels visa mina fynd:P Blev att jag blev kvar sisådär en och en halv timme typ:D Mycket mysigt eller trevligt eller vad man ska säga!:D


Nu har jag kommit hem och fått i mig lite mat i magen..och har visst ett glas vin här bredvid också inte att för glömma! Det är ju trots allt helg för mig nu:)

Så ja det var väl det vi hörs la imorgon:D
Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: