2010-04-18
16:40:34

Gå in i stängda dörrar e inte helt bra!

Som rubriken säger så är det en vädligt dålig idé för gud va ont det gör och man blir yr!Vet inte vad jag tänkte på riktigt,jag såg ju att dörren var stängd!!

Happ idag och igår var mest slappar dagar..förutom magnetröntgen då!
Kollade på millenium..tobbe somnade i soffan:D

Idag vankas det bingolotto med Tobbe&Andreas..japps hoppas jag har fortsatt tur och iaf vinner en ny lott:D Andreas vill nog hemskt gärna vinna nån gång nu:D

Annars vankas det ju en ny vecka med massa ledighet..går inte på förens på fredag..så det ska bli en heldel träning och även hjälpa farmoroch farfar!

hepp nu lägger jag ner här för stunden!

puss på er
Postat av: Tuss

Vad duktig du har blivit på att uppdatera Sandy:)

2010-04-18 | 21:13:35
URL: http://thetravelingtuss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: