2010-04-27
11:08:37

men suck!

Fick svaret på magnetröntgen idag toppen!!!!verkligen! "det finns ingen nervpåverkan till nervrötterna i benen." men ja toppen då e vi på ruta ett igen..

Han skriver ju också om den nya tiden jag fått i juni om att vi kan skjuta upp den om jag mår bra,så fan heller att jag mår bra! Jag ska dit! Han ska minsann undersöka mer! det måstefinnas nått mer de kan göra!

Sen kanske man ska tänka gud va skönt att det inte visade något men nej de gör jag f*n inte för nu börjar jag bli redigt trött på att gå runt att ha ont dag ut o dag in och ALDRIG få reda på vad som är fel. Har ju ändå gått med detta i fyra år!

ska även fortsätta med B12 tabletterna men jag kan minska till 1 tablett om dagen..ja men de va bra för då har jag en sak mindre att komma ihåg!:D va lite klurigt o komma ihåg att ta dem två ggr om dagen..

Hepp blev ett litet deppigt inlägg de här men ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: