2010-08-07
18:25:39

Älskade Farfar.

Igår somnade bästa älskade Farfar in.


Jag har suttit hos honom varje dag den här veckan och jag är otroligt tacksam för att jag gjort det.Jag fick vara med tills slutet. Jag vet inte vad jag känner riktigt,ledsen men samtidigt är jag glad att han slipper lida mera.Men fan så tufft det var när man märkte att de sista andetagen kom. Sen blev det helt tyst.Men är otroligt glad över att han verkade lugn hela tiden under fredagen.Så sjukt svårt att förstå att jag aldrig mer kommer att sitta mitt emot honom vid köksbordet och skratta med honom.Som idag när vi var på hemköp slog det mig att där kommer jag och han aldrig mera gå och handla ihop.Eller bara åka dit bara för att säga Hej.Han alltid lika glad när man kom dit!

Det finns så mycket jag vill skriva och säga.Men jag vet inte hur eller vad.Mer än att jag Älskar dig Farfar!Obeskrivligt mycket!Du är en av de vackraste änglarna uppe i himlen nu!

Jag visste inte att det fanns så här många tårar,de bara forsar,det bara kommer helt utan förvarning.

Vackra Älskade Farfar.Du såg så fin och fridfull ut!

När Farmor kom då efter de gjort honom fin och hon klev in genom dörren då brast allt,det var så otroligt jobbigt att se henne just då.Fina Farmor!

Just nu lever jag i en egen liten bubbla.Livrädd för att träffa människor jag kan tänkas känna.Bara Tobbe och Pappa som jag känner mig riktigt "trygg" med just nu.Jag vet inte hur jag kommer reagera om jag träffar någon som frågar hur det är.Samtidigt är det helt rätt att gråta..men fan det är så svårt!

Jag fick med mig farfars klocka hem,den ska jag alltid se till att den fungerar,ett fint minne av farfar.Den hade han ju ändå på sig in i det sista.

Jag älskar dig obeskrivligt och Saknar dig!

Min alldeles egna skyddsängel!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: