2010-08-24
13:12:30

bad hairday.

Idag så gick jag av så är ledig tills på torsdag.gottgott kan behövas att vara ledig imorgon,kommer bli en tuff dag.
Märker det redan nu är superkänslig för allt.Börjar ju gråta bara tvättnaskinen inte gör som jag vill.

Håller på och tvättar.Massa tvätt,fattar inte hur det kan bli så mycket hela tiden.Ska även försöka mig på att städa.Men just nu har jag en sjuklig huvudvärk och som kronan på verket så har jag apont i benen.GREAT!

Förresten Mamma så kom jag och Jenny fram till att jag inte är shopaholic!Neherå:D För vi sa sålänge inte mat och räkningar blir lidande kan jag fortsätta;) haha.

ne nu ska jag ta en tablett och se om  jag kan få ordning på lägenheten.

Ska även försöka få Älsklingen till att färga mitt hår ikväll så jag är fin imorgon.Vill ju inte förstöra mina naglar..:D

Pussssss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: