2010-08-05
12:26:49

blä

Idag har jag ont i benen till råga på allt!Men är nog lite som mamma säger,när det blir för mycket för mig så kryper det onda fram. segt:( Skulle följt med Gunilla och Tobbe till Borås annars. Men blir hemma och har köpt mig en pajbit från Delikatessboden som jag ska mumsa på.Tvättar även lite.skönt att all tvätt redan är nere i tvättstugan så jag slipper springa upp och ner med tvättkorgen!

Sen är jag vuxen idag också och säger införskaffa istället för att jag MÅSTE KÖPA!okej jag MÅSTE köpa den där kavajen jag hittade på hm..kommer drömma om den framtills jag köpt den!så är det bara!:DTur man har presentkort;)

ne nu ska jag äta lite.Förbaskade huvudvärk,är det åskhuvudvärk jag haft i tre dagar nu eller?nån mer som har det?

Pusss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: