2010-08-10
22:58:23

hej.

Saknaden är stooor!<3


ja vad har jag pysslat med då?

Igår tog jag en sväng hem till Jenny och lilleman,mycket mysigt:Dblev även en film,SATC 2!MYCKET BRA!Sedan på kvällen blev det en promenad med Emma.:)

Idag har jag varit på marknaden med Emma,fanns la inte direkt mycket vettigt,fick med mig tre paket med servetter,wihooo!

Sedan hem laga mat..det var vid typ halv två..men maten kunde inte ätas förrens vid ca halv feeem!Sega bilköpare sinkade vår lunch!Men vad gör det för då fick vi BästaSanna som matgäst!:DMe like!Till efterrätt så blev det de omtalade timtam och kaffe,det var gott..men instruktionerna till kakorna va lite "svåra" då jag hällde kaffe på mig själv..men gott vare!Åh så skoj och träffa Sanna igen!

Sen begav jag mig ut på promenad med Emma.Härligt!

Imorgon blir det en tur till Borås med Emma och Nea,ska bli sjuuktmysigt,har inte träffat på Nea på SUPERLÄNGE!!!

Pussokraam

Jag Saknar dig Farfar!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: