2010-08-23
18:05:09

Nails.

I dag åkte jag till Sandra wärn för att få fina naglar!Åh de är sååå underbara.Tusen tack söta du!:) Det är dock lite svårt att skriva med dem..haha:D de är ju ändå inte så mycket längre än mina "normala" naglar.

Visar bild senare.

Ikväll blir det då parken är det tänkt!:DSkojskoj:D

Emma var här för och låna skor:DKnepigt att hon  kommer till mig för att låna skor?:P

Hepphepp nu får jag göra mig iordning innan the partypeople kommer!:)

Puss




Ojsan hoppsan.Här ligger ett förskrämt blogginlägg i utkast och inte fått bli publicerat, taskigt av mig.Så ni får ändra på dagar och så själva;)

Ja parken vaar kalasbra enligt mitt tyckte.Kanske något överförfriskad dock men:D Det märkte jag inte då men i söndags morses va det värre..hua!

Blev en riktigt seg dag,gjorde inte mycket  vettigt.

Mamma och pappa kom förbi som varit på Kreta en vecka(vaddå pepparkakor?)AVIS!
Mamma hade köpt en söt spargris till mig,vaddå tycker hon jag shoppar för mycket?Men på grisen stod det Born2Shop. Så fint att lägga pengar i den och använda dem till rätta ändamål:D

I veckan blir det en heldel jobb men även en stor sorgedag då det är dags för begravning.Saknar dig älskade fina farfar!

Pussss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: