2010-08-04
19:01:49

semester.

ja nu har vi varit iväg på semester i Ullared,varberg och high chaparral med Johannes och Johanna!

Ullared var vi nog inne på två eller tre gånger tror jag..och ja det blev en HELDEL shoppat om man säger så!me löööv!:) supermysigt att bo i husvagn dessutom men för j*vla varmt!

Vi landade i Varberg på tisdagen efter lite mer shopping på Ullis!vi solade och hade de gott på eftermiddagen sen blev det grillning och god dryck!Senare på kvällen kom BästaSanna och Josefine!!

På onsdagen var det sol och bad som stod på schemat!eller ja bad och bad..jag kollade på vattnet i alla fall!:)Återigen träffade vi Sanna och Josefine!hilma mys tycker jag!Kvällen blev en repris av dagen innan grill o dryck!

torsdagen gav inget fint väder så vi åkte in till Varberg och strosade omkring.Vi bestämde oss för att kolla på bio,det blev prins of persia! grryyymt bra film måste jag säga!

Fredagen(förövrigt min födelsedag) var det HALVSTORM och SPÖregn,jäkla skoj!Det blev att vi slappade inne i stugan.På kvällen tog vi en taxi in till Varberg och åt på Harrys.Så födelsedagen blev lyckad ändå!:Dfyller ju ändå bara 24,bara ett år kvar sen kommer jag inte bli äldre!

På lördagen begav vi oss till High chaparral där även Elin,Kalle,Madde och Matte anlände!Himla mys!!På kvällen begav vi oss till Saloonen för intag av diverse alkoholhaltiga drycker!Jag fick dock bege mig hemåt lite tidigare än de andra då deras förbaskade stolar och bänkar inte var skapta till fördel för mina ben,hade så ont!Som tur va så gick det över tills på söndagen då det var dags att gå in på High Chaparral!

En annan lite incident från high chaparral var ju att när vi packade ur grejerna in i hotellrummet så såg jag att antennen på bilen va lite sne,det ska rättas till tänkte jag,så jag börjar böja tillbaka den och hoppsan då va den av på två ställen istället för att bara vara lite sne...hoppsan!

Det blev lika lyckat som förra året.Vi blev rånade på tåget!Men iår köpte vi pistoooler!:DJag är så tuff med min pistol med knallpulver!:D(köpt på barnavdelningen)Tobbe och Johannes köpte mer rejäla grejer minsann!Men jag och Johanna hade de tuffa pistolerna då de lät lite om dem när man pangpanga!:D

Sedan var det dags att åka hem!Jag fick den fina äran att köra hem då det fanns vissa som inte var riktigt kapabla till att köra!det hände la lite grejer längsvägen men hem kom vi iaf!:D(kan ju säga som så att Tobbe kunde inte slappna av tillräckligt för att somna!)Men det gjorde iaf Johannes och Johanna så så jäkla kass kan jag inte ha varit!:P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars händer det lite för mycket saker runt omkring mig just nu,inte av det roliga slaget heller:(Men jag tänker på dig,besöker dig var dag och jag hoppas du snart ska få det lugnt och fridfullt!trots att det gör så otroligt ont att tänka på det,men det är hemskt att se dig lida.Jag tänker på hur det var när du var frisk,gud vad jag önska jag kunde vrida tillbaka klockan så det var så,föralltid!Jag älskar dig!


Idag har jag varit en sväng i gbg med jenny,skingra tankarna lite,himla mysigt!:)<3

nu orkar jag inte skriva mera!(ber om ursäkt för vissa stavfel och skit men orkar inte!)
Pussss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: