2010-07-04
19:03:57

Great.

Jopps nu har vi ju ny brumbrumbil..det kanske jag sagt tidigare men jaja. I alla fall så körde jag den för första gången idag!Den var mycket roligare att köra än volvon kan jag lova!Men om lilla bilturen då,jag körde ut på falköpingsvägen och så får jag helt plötsligt inte i femmans växel,så jag tjoar och svär lite för att jag inte får i den men kollar inte ner för att kolla anledningen till varför det INTE fungerar..Tobbe säger lite surt men det är någon som lagt en plånbok stor som en handväska ivägen..vadå jag?hmm..haha.Sen skulle jag köra om en cyklist..ja jag kan säga att jag körde om med vääääldigt goda marginaler..haha:D


Får la berätta lite om helgen och så då.

I Fredags så åkte jag och Tina till tämta för sol och bad(eller bad och bad vi doppa benen kan man säga!).Mycket mysigt!Sen påvägen hem fick vi för oss att ta en annan väg hem,jo men det var änna lite snurrigt vi hade noll koll på var vi var men tillslut så såg vi en Annelundsskylt!Puh.haha.

Sen på kvällen kom Sanna,Andreas,Johan och Kalle och grillade här.Sen fick vi för oss att åka och bada och spela kubb i kvinnestad!!Jättevarmt och härligt var det ju på kvällen och så MEN förfan va mygg det var!!Jag har BARA 17 myggbett på ena vaden!Sen ett gäng på andra vaden också!Men ja en underbart rolig kväll!:)

Sen lör-sön har jag jobbelijobbat.Idag har jag väl inte gjort så många knop sen jag kom hem,typ diskat dammsugit och dammat lite här hemma.Sen vankades det rabarberpaj(med ben i) på bangatan!

Efter det så begav jag och Tobbe oss ut på en härlig promenad!

Och ja nu sitter jag här och är groteskt godissugen,fiint efter att man precis varit redig och varit ute och gått!:D

Pusssss

Jag bör göra mina avspänningsövningar nu,har glömt dem i två dagar nu..
Postat av: Anonym

Såg er allt när ni gick förbi Shell :) Du har bättre tempo än Tobbe ;)

2010-07-05 | 07:49:51
Postat av: Tobbe

Anonym.

Mitt vä. knä var för stunden dåligt. Därav mitt sega tempo.

Tar kärringen i löpning iaf!

2010-07-05 | 15:56:54
URL: http://www.hagstromsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: