2010-07-20
18:17:42

Halmstad.

Wieehooo jag har SEMESTER!!:D helt dunder sjukt underbart!och jag har fyra veckor bara det är fantastiskt!har jag nog aldrig upplevt förut!:D

Igår när jag slutat jobbet så begav vi oss mot Halmstad! tok mysig och härlig stad! igår då de va halv bra väder, strosade vi runt i stan och shoppade, men vi hade även en mellanlandning på Harrys för en öl eller två.Sen till hotellet för att göra oss iordning sen blev det visst Harrys igen!UNDERBART god mat!:)

Idag så begav vi oss till stranden för sol och bad då det var kalasfint väder ute.Vi bestämde oss för att gå ner till stranden,så skönt med en morgonpromenad och en eftermiddagspromenad!:D perfekt! JAG BADADE TRE GÅNGER!!!

Vid två-tre så begav vi oss från stranden då Tobbe började klura på om han bränt sig! Så vi traskade hemåt,men så kom vi till parken  Picasso och bestämde oss för att slå oss ner där ett slag,underbart härligt! Tobbe satt under en asp(ek låter la bättre men ja nu va de en asp) och jag brassa i solen:)Nu har vi gjort oss iordning här och ska väl snart bege oss ut på stan för någon öl eller två och en god matbit!

Hoppas alla har det kalasbra!Det har vi!:)

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: