2010-07-16
08:32:33

Hunnebo och veckan som gått.

Då har vi haft vår årliga tripp till Hunnebostrand!Lika bra varje år!:)

Vår resa började med lite krångel med bilen.Men när det var löst så begav vi oss mot Hunnebo och Jessica.

När vi kom fram var vi  bjudna på trerättersmiddag a la Jessica!Hennes tur med halvåtta hos mig med andra ord!:)Men innan de tänkte vi att vi skulle få upp förtältet så det var klart,vi som är experter på detta såg ju INGA problem i att få upp förtältet;)

Det började med att vi fick upp det ut och in,ner med det igen!Sen så fick vi ett jäkligt tufft förtält med lite typ volanginslag!Det ni!Det var minsann inte alla på campingen som hade volanger på sitt förtält!

Sen begav vi oss upp till Jessica för att avnjuta underbart god mat och dela skvaller och allmänt prata.

Lördagen betstod av sol och bad!JAG doppade mig!Tuss har bildbevis om någon har svårt att tro på mig!Okej,jag kan ju inte säga att jag låg och njöt i vattnet direkt,det hela gick väldigt fort!

På kvällen så blev det en helikoptertur!!Wie!Det var riktigt häftigt!(och ja jag är höjdrädd,men det gick kalasbra,jag fick sitta i mitten!)

Sen grillade vi och spela spel och drack gott!Efter det begav vi oss ner till öltälten och Kanten.Underbart rolig kväll. Och som Tuss sa: det som hände där ska nog inte tas upp i bloggen,men kul var det!:)

Söndagen spenderades mest slappandes i förtältet och spelandes GENI.Jag är en jävel på det(NOT).haha.

Sen nu i veckan har det väl inte hänt så mycket.Jag har gått runt och trott att jag har haft semester då Tobbe har semester och jag har min långledighet,men ack så fel jag har för idag ska jag jobba,detta blir sista helgen innan semestern hur skönt som helst!!:)

Vi har varit och badat i tämta med mor och far. Vi har shoppat en sväng!

Igår var jag och hälsade på lilleman och Jenny,mycket mysigt!Vi hade tänkt att bada och sola,men det gick ju sådär med tanke på att det regnade endel,så det fick bli en mysdag framför film!Shutter island.Mycket bra film,något störande bara,men mer ska jag nog inte skriva för de som inte sett den och planerar och se den!

Sen på kvällen kom Bästa-Sanna hit för mys med vin och massa prat!:)och även pizza!:P
Alltså en kalasbra dag!

Idag så laddar jag inför att jobba sista helgen innan semestern,måste erkänna det känns otroligt segt att bege sig till jobbet..men två dygn går ändå ganska fort som tur är!

Ha en bra dag och helg allihopa!

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: