2010-07-25
08:30:15

Kullingstrofén.

Ja igår så var det ju kullingstrofén.Tobbe frågade om jag skulle med bort till Kalle och se starten. Nä tänkte ja,jag e ju inte intresserad av sånt?! Men sen kom jag på fan Cilla kör ju!Då blev det intressant! Och att många av rallybilarna åkte förbi utanför så det blev att traska iväg.Sen så åkte vi iväg och kollade sträcka fyra,då fick jag se Cilla!:) Jag är grymt imponerad av den tjejen!Hon är grym:)

Ja annars gjorde vi väl inte så jättemycket igår,vi kom hem typ 17?iväg och åt pizza med Elin,Kalle,Madde och Matte.

Sen hem,jag började packa.Jisses va de ska va svårt då!men ja jag är la TYP klar.Sen skulle jag lägga mig i soffan och kolla lite tv.Men ja jag slocknade ganska snabbt,vaknade vid 21 ungefär samtidigt som Tobbe.Det är sjutton va seg man blir när man tar en lur sådär på kvällen men man kan inte riktigt somna om,bara allmänt seeeg i skallen,typ yr.Så efter det kollade vi Shutter island.(jo den har jag sett förr..) men bra är den!:D


Nu vet jag inte om jag skrivit om fredagen men de gör jag igen i så fall.

I fredags så blev det mys med vin och spel nere hos Johannes och Johanna med Elin och Kalle.Supermysig kväll!:) Nu ska ju även Elin och Kalle med till High Chaparall!:) Kommer bli grymt skoj!

Idag är planen att åka till farfar och hälsa på.längsen nu!<3

Ha en fin dag!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: