2010-06-01
16:58:25

..

Kom helt enkelt inte på någon bra rubrik idag.

Har som ni märkt inte bloggat på något dygn eller så nu igen.Har jobbat dygnet nu.Började vid nio igår morses och orkade inte blogga innan och orkade inte blogga på rasten,så det får bli idag istället.

Förut hade jag massor av vettiga saker jag skulle skriva nu är det helt tomt i huvudet.

Har inte gjort så jätte mycket vettigt idag,lagat mat,diskat,läst,lyssnat på musik,läst,lyssnat på musik..osv osv. helt enkelt en grymt härlig dag!skönt när det inte finns massa måsten man måste göra jämt!utan bara få vara och ta det lugnt!Sånt behövs ibland!

Har förövrigt massa småblåmärken på mina ben,dumma inflammerade muskler.förlåt att jag skriver så mycket om mina ben,kanske ska döpa om bloggen till typ Benbloggen?Har i dag haft apont:(men som sagt det är ju inte direkt ovanligt just för tillfället.Men på måndag ska jag ju till läkaren igen,får se om jag kan få något vettigt ur det samtalet.skooj att åka till Frölunda,och sjukt tidigt dessutom!Men jag hoppas Jenny kan följa med så jag har lite moraliskt stöd.Hoppas även på att få träffa Anna och Carolina när jag ändå är i gbg?

Nu ska jag göra iordning mig här sen slappa i soffan en sväng,hmm,ja som ni ser mycket vettiga saker jag har för mig här borta!
Postat av: Amanda K

Upp med huvudet Sandra, du har en jätte fin pojkvän, bra kompisar och sommaren är på väg!! :) förstår att det är sjukt jobbigt med dina ben dock! :'( kram på dig!

2010-06-01 | 20:10:30
URL: http://amandakjolsrud.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pluttis då :( det kommer ordna sig, det vet jag=) PUSSSSS hjärtat

2010-06-01 | 22:47:27
URL: http://johannamariavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: