2010-06-07
21:27:19

frölunda.

Dagen började med att jag vaknade vid tio i sex av att klockan INTE hade ringt,eller ialla fall inte så jag märkte något FÖR jag hade STÄNGT av alarmet på min väckarklocka!fiffigt!Tur jag vaknade!!!Vid halv sju skriver Jenny att hon är vid Strängbetong,shiiit inte ätit frukost,så hon fick komma upp och äta frukost med mig:D

Sen förlöpte faktiskt dagen riktigt bra inga incidenter så direkt.Jag fick dessutom TVÅ smsbiljetter inatt någon gång:)

Läkaren förvånade mig faktsikt,först sa han att det finns  inte direkt så mycket mer man kan göra eller undersöka,shit tänkte jag nu måste jag jävlar i mig va envis för att få igenom något!Men så säger han att jag bör börja sjukgymnastik då mina ryggmuskler är så spända hela tiden,så det kan va en stor del till det onda i ryggen som sakta men säkert kryper sig uppåt. Så det ska jag göra ett tag sen ska vi utvädera det i höst.Sen så måste jag även fortsätta med B12 tabletterna året ut.För han trodde inte att det hade något med ökad smärta det senaste.Han har sina tankar åt att det kan vara fibromyalgi,Ja den som lever får se. Men nu går det ju ialla fall mera framåt än bakåt förtillfället. När jag tänker på det så har jag ju ofta ont i just ryggen när jag har gått i stan och sådana saker,det förklaras ju med spända ryggmuskler konstant lixom.

Efter besöket där så begav vi oss för lite shopping!blev allt lite smått och gott!:D

Och träffade ju SötSanna hela två gånger idag:DMys!Vi har förresten fått ihop en dag som jag KAN följa med henne till Gbg,gissa när?Jo hennes SISTA vecka,haha:P Bättre sent än aldrig!

Har nu varit ute och gått med Emma det var härligt!Trots att jag hade jävligt ont i min tå då den råkade få sig en jädra smäll innan jag skulle iväg till Emma!Allt på grund av att jag såg inte en kille som gick förbi vårat när jag skulle cykla iväg så jag fick ju nita cykeln då for foten rakt ner i backen med en jädra kraft ont som satan gjorde det!Och stackarn han såg så skrämd ut,inte konstigt när jag kommer halvt flygande emot honom med cykel och allt.

Har även fått tillbaka min DATOR idag,bara så här två månader efter vi skickade in den,snabbt går det!Men ja nu verkar det som att jag fått virus på den för det var typ 20 internetsidor uppe samtidigt!Så nu sitter jag åter vid lilledatorn,vi kan ju kalla den bloggdator som alla höjdarbloggare har!;)Kan ju inte jag vara sämre lixom;)

Ne nu ska jag lägga mig på soffan!

Puss!!

TUSEN tack söta underbara Jenny för att du följde med idag!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: