2010-06-14
07:22:00

Helgen över.

Ja nu var helgen över och det blev vardag igen,eller kanske inte för mig riktigt som är ledig fram tills på fredag kl.10:).

Ihelgen har det varit massa roligt på schemat.I fredags blev mest lugn hemma kväll.

I lördags var det ju nostalgifestivalen som Tobbias var med på.(bilder kommer nog upp på Tobbes hemsida: www.hagstromsweden.se).

Jag och Emma begav oss ialla fall dit och strosa omkring ett slag! Precis bredvid där Tobbe hade sin utställning så var det en som tatuerade,gud så sugen jag blev!Hade det inte varit för den där snubben som gjorde en apstor tatuering så hade jag bannemig gjort det.(förlåt mamma).

Sen när vi kom hem så hämta vi grillen här så att Emma kunde ta med sig den hem för vi skulle ju dit och grilla på kvällen.

Ja på dagen gjorde jag inte så mycket vettigt.På kvällen kom SötSanna så gick vi vidare till ICA där Anneli och hennes syster hämtade upp oss,slapp vi traska i regnet.

Väl hos Emma träffa man ju massa roligt folk man inte sett på så länge!Kajfalk,Jessica,Carro,linnea:D Superkul och få snicksnacka lite mer med dem:D <3

Sen begav jag och Sanna oss till parken för öhm,att dansa? eller mest dricka cider..:P Fick en fin blomma av Emma N oxå:D

ja nu så var detta inlägget så mycket bättre förra gången jag skrev det men ja så lyckades la jag tabort det..stööörande.menmen:D

Nu ska jag göra mig iordning för idag ska jag ta tåget till Vara där Jenny och lilleman hämtar upp mig så ska vi bege oss till Överby.

Ha en bra dag alla.

Puss.

Ber om ursäkt för eventuella stavfel och särskrivningar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: