2010-06-06
18:35:16

isglass!

Isglass är gott men kallt!det svider på mina läppar men va sjutton de va det värt!men jag har nu glömt av vad glassen hette?!men den är typ grön och rosa som snurrar(alltså glassen snurrar inte,utan det ser ut så eller ja skitsam blir bara konstigare och konstigare glass det här:P)..typ..gult papper.ja men jag kommer nog påt!

nu ser jag att jag varit dålig med uppdateringen igen.

I fredags var jag hos farmor och farfar på biståndsbedömning,tycker det gick bra,Farbror Ingemar var med också.Jag tror allt de tycker det blir bra det här,farmor och farfar alltså.Det tar nog bara lite tid att vänja sig.Men jag tror det blev lite väl känslomässigt för min del för jag klappa ihop totalt när jag kom hem och grät floder.Man tänker ju alltid att ens farmor och farfar och mormor och morfar ska leva föralltid och alltid må bra,men det är ju inte så. Nu när jag varit så nära farmor och farfar det senaste så har jag ju verkligen insett att de är inte 25 år längre.men det är tufft för jag vill alltid ha dem vid min sida.ne usch nu får jag tårar i ögonen igen,men ialla fall jag älskar mina far och morföräldrar!<3

Idag råkade jag bli utelåst på balkongen.Tobbe kom ut och pratade och sa att han skulle gå fram en sväng så stängde han igen dörren,bara det att dörrhandtaget åkte ner lite så jag kom inte in!men de gick bra fick ju sol på mig och en bra bok:D

Har annars jobbat i helgen,så det har varit en lugn helg. I fredags grillade vi på vår underbara uteplats!den är verkligen kalasbra!

Imorgon är det då dags för Göteborg närmare bestämt Frölunda prick kl.09:00 ska jag vara där.Tur jag har jenny som moraliskt stöd.Det är jobbigt att åka till läkaren,men det är bara och bita ihop och köra på,jag vill ju gärna veta typ NU vad som är fel,har ju ändå i Augusti haft detta i 5 hela år..det är en lång tid.Har förövrigt beställt tågbiljett som SMS,har dock inte fått någon sms än..hmm:S hoppas det kommer snart!

Nu ska la jag bara slappa i soffan resten av kvällen!

puss


En liten bild på mig så ni kommer ihåg hur jag ser ut:D



Postat av: Amanda K

Twister?

2010-06-06 | 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: