2010-06-11
18:15:50

många i familjen?

När man kommer hem till oss kan man tro att det bor jättemånga här!ni får se bild snart så förstår ni!:D

Nu har jag snart fått iordning här hemma,bara dammsugning kvar sen kan jag ta det lugnt resten av kvällen!jag har tagit mig ett glas vin för att hålla uppe motivationen till att städa iordning:)

Nu är jag back in black!och vårat golv och handfat och badkar och så..så det måste fixas också,skit då blir det inte bara dammsugning kvar...piss!Sen ska jag fixa tacos när Tobbisen kommer hem från Tånga.



Damn jag måste ju ner och fixa de sista med tvätten också.Jag har ont i axlarna men det är sååå mycket bättre än i onsdags,sköönt!

Här har vi då alla skorna som står framme,jag vet inte vart jag ska göra av dem!Får ju inte plats!




Jag har en godispåse här men den har Tobbe tejpat ihop för att jag inte ska äta upp godiset.SURT!:D


PUss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: