2010-06-22
22:41:23

oj..

Nu var det hela 6 dagar sedan jag uppdaterade sist.Så vad har hänt?

Ja kanske inte så mycket.Eller jag har ju jobbat och grejat.och njutit av de fina dagar som varit och grillat:D

Idag var jag med Sanna på makeupstudion. Den tjejen hon är gryym på att sminka det är en sak som är säker!!Jag blev så fin:D:D och jag vill inte ta bort lösögonfransarna!:D

Efter det tog vi oss en liten shoppingtur:D det var riktigt mys!

Sen råkade jag ju även ha sönder två glas på matstället vi åt på..så typiskt!:D lite pinsamt men jag och sanna var snabba därifrån,fast jag bad ju självklart om ursäkt!haha.åhh..så typiskt!

Tack Sanna för en kalasbra dag!

En bild på Sminkningen:




Pusspuss!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: