2010-06-08
09:15:50

öm.

Idag har jag bannemig ont från axlarna och neråt.Var nog INTE så smart att köpa 4:a påslakanset och sedan springa runt med dem, plus en tung present och shoppingkassar hela dagen igår.Kanske skulle tagit påslakanseten i slutet av shoppingturen istället,men det är bra och vara efterklok.

Haar varit så sjukligt trött det senaste,skulle nog kunna sova hela dygn känns det som:S numera så känner jag inte alls av min överpigghet av B12 tabletterna,synd!För det va fan så mycket bättre och vara så pigg än så här trött.Jag menar när jag jobbar då måste jag sova på rasten för att orka,jag sover ju till och med middag här hemma när jag ätit?!

Igår kväll så hände en ganska lääskig grej,jag har ju skoskav som ni vet,jag och emma gick ut och gick igår..ja ni kan ju räkna ut resten.Kan ju säga att min socka satt fast på foten..Lär inte kunna ha vanliga  skor på ett tag!Får bli flipflops helt enkelt tur det inte är kallt ute!:D

Nu ska jag diska och dammsuga innan jag ska bege mig iväg till jobbet!

Ha en fin dag alla!

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: