2010-06-09
10:55:41

överkörd.

Känns som att jag blivit överkörd av ett tåg.Mamma frågade sj eller intercity tåg?jag tror jag får säga båda på samma gång!

Har jobbat klart mitt dygnspass nu,Ett kvar sen långledig,känns som min kropp behöver det just nu.Ni får förlåta mig för att jag är så sjukligt negativ och bara skriver om hur ont jag har det.men måste ventilera mig.Så de som inte vill läsa om det kan sluta nu.Om jag ens har några som läser:D

igår hade jag ont men idag är det fan snäppet värre..när jag tog på mig ryggsäcken på jobbet när jag skulle hem trodde jag ryggen skulle gå av och nu när jag skulle upp för våra trappor,hela tre stycken trodde jag benen skulle klappa ihop. det är fan inte normalt det här.

Var det bara för att jag bar några dumma kassar i måndags?!hela jag kan ju fan inte klappa ihop för några fjuttiga kassar.

Nu ringde Tobbe,han skulle komma hem tidigare och laga mat till mig.Började gråta,det är så frustrerande!Alltså inte att han ska laga mat till mig utan benen och kroppen.hihi.

så dagens deppinlägg klart.

Ha en bra dag alla

pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: