2010-06-03
18:11:23

tjo.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls kan man väl inte påstå! men jag läste ut hypnotisören,det är väl istort sett det jag gjort! Så sjukt bra Bok!!

Jo jag har ju varit på Josefins Bal!Gud så fin hon va,jag fick ju tårar i ögonen!Suuper vacker klänning!:)

Har varit på systemet och inhandlat lite cider också.Eller inte jag Tobbe gjorde det jag stod utanför och åt glass sålänge funkar precis lika bra för man får cider ändå:POch han gjorde bra ifrån sig för han köpte massa olika goda sorter!:D


Min Tobias är bäst helt enklet.(inte bara  för att han köper cider nu alltså,utan jämt:) )


Jag fick ju skoskav igår,och fy bubblan vad det bränner och svider!!menmen,de går la över!:DTobbe säger att det är för att jag har för många skor,jag tror honom INTE! skor är bra,jag vill ha mer skor,massa mer skor,åh,nu kom jag och tänka på alla skor jag vill ha,nu får jag sluta skriva tror jag annars blir jag nog knäpp.

Jaja,jag skriver ju ändå inget vettigt,så nu ska jag ja göra nått..haha:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: