2010-06-30
23:51:10

tjohoo.

Jomen då är vi bilägare igen!nice!!

idag har jag tvättat och städat.Följde även med till Borås för att kolla mobil förut..den jag ville ha var slutsåld damn,men så hitta jag en annan kalassnygg!ROSA!På on/off men ja då fanns det ju inte en enda rolig funktion på deN!MEN VAD LYCKADES JAG MED NU DÅ;NU ÄR ALLT STORT OCH JAG VET INTE HUR JAG SKA FÅ DET SMÅTT IGEN;ALLTSÅ JAG HAR INTE INNE CAPS LOCK!DAMN:

SÅ JAG FÅR LA SLUTA SKRIVA NU FÖR DET ÄR RÄTT SÅ STÖRANDE NÄR ALLT ÄR SÅ HÄR STORT!

MEN IALLA FALL HEJHEJ: OCH FÖRRESTEN JAG RÅKADE KÖPA ETT PAR SKOR I STAN OCKSÅ::DE TYP FLÖG PÅ MIG SÅ ATT NI VET: MEN JAG KAN JU INTE ENS SÄTTA PUNKT!!!

JA VI FÅR TRO JAG LYCKAS FÅ ORDNING PÅ DETTA SÅ KAN JAG UPPDATERA MER IMORGON!

PUSSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: