2010-06-16
19:43:13

underbara väder.

Så sjukligt underbart!!:)varit så skönt att kunna sitta på balkongen och bara läsa bok och veta att man inte har några måsten!:)

Idag har jag ialla fall varit duktig och hjälpt svärmor att dammsuga:)Efter det tog vi kaffepaus och kolla biggest loser!Det programmet är sååå sjuktbra!

jag har väl egentligen inte så super mycket vettigt att skriva.Dels därför jag inte skrivit på några dagar för jag har inte mycket vettigt att skriva just nu.

Jo,kan ju berätta att jag fått tid hos sjukgymnast nu i Herrljunga och inte Trollhättan som de tyckte från början.

Jo men för jössenam..skrev jag att jag varit i trollhättan med Jenny och lillebus?Lillebus kan säga typ Sassa nu!:D han är bra han för att inte tala om sjukligt underbart söt och härlig!:Dköpte faktiskt endast ett par jeansshorts och tre linnen(jag vet linnen finns här i överflöd men ja jag kände att dessa behövdes också.)

här har ni mina träningsbyxor förresten,tycker ni de ser små ut?Det tycker jag kan jag lova,så såg de inte ut från början..bäbiskläder?barn kanske man säger..



Se där nu såg jag att mina små tår kom med på ett hörn också,tur jag målat naglarna!:P

ne jag har som sagt noll vettigt att skriva..

Puss.

Erkänn de som läser från FB trodde det va bäbis på G?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: