2010-05-05
16:34:31

Blingbling!

Mamma gav ju mig lite dekorations blommor så nu har jag blingat till blomkrukorna:DBlev super nice ju!:D Och ljustakarna står så fint på hyllan!:D

nu kör vi en liten bildbomb med dels bilder på vardagsrummet och lite bilder från shoppingen i Ullis!


Vardagsrummet..För alla som inte sett nya hyllan och tvbänken!:D(Dock så tände jag inte den häftiga belysningen!)

  

Jeansbolero och en astuff randig bolero!de gör sig dock inte rättvisa på bild!
  

En rosa och en svart kofta,den svara syns ju dock knappt då soffan e svart och min korallfärgade jacka!

    

Två härliga scarfar!



Ja blev ju som ni såg inte så mycket klädesplagg inhandlat men jisses va grejer jag handla ändå:S

Så mamma nu har du lite roliga bilder att kika på:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: