2010-05-25
08:26:18

Blödig.Ishacka.

Igår kväll så myste jag och Emma framför Två filmer. de var bra!EnAction/thriller Whiteout och en komedi min stora feta grekiska semester.

Whiteout började vi för jag sa till Emma att annars skulle jag inte våga cykla hem sen.Och visst fan var det tur vi såg den först!för fy bubblan så rädd jag  var mest hela tiden,jag hade filten framför tvn mest hela tiden,skrämde la upp emma lite också haha.För att inte berätta för mycket om filmen om det nu är någon som har tänkt sig att se den så säger jag typ bara Ishacka.Ja en ishacka tycker ju jag förklarar endel.RÄDD!fy helvete jag trodde seriöst att jag hade en snubbe efter mig med ishacka när jag cyklade hem! Då jag var helt själv på gymmet idag så trodde jag snubben med ishackan var där också!

Dessutom fick jag en tår i ögat på gymmet idag.Jag hörde låten Bröderna Olsen-fly on the wings of love på Mp3..Nej vadå blödig?jag vet inte varför men jag tycker den är jävligt fin!Jag slog även i huvudet i en av maskinerna,blev lite yr men ja de gick bra!kanske därför jag svamlar så mycket i detta inlägget!

nu ska jag göra iordning mig lite granna för snart kommer mamma och hämtar mig,vi ska åka hem till farmor och farfar och hjälpa dem lite idag.

Hoppas alla får en tokbra dag!

Pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: