2010-05-02
21:21:19

Damn!

Det gick kasst för oss allihopa!Så himla typsikt!Vi va ju ändå 6 st som spelade bingolotto, man tycker ju att nån av oss borde vinna!men icke sa nicke!

Vi får ladda om inför nästa vecka..eller jag ialla fall,är väl bara jag som vill;)De andra är svårtflörtade!!

Nu så inväntar jag filmen the lookout..kan va spännande!!

Imorgon väntar ny vecka jobbar mån-tis..sen är jag ledig fram tills på lördag..så det lär ju bli en hel del träning men även besök hit och dit så som farmor och farfar och mormor och morfar! Även försöka träffa älskade bror som kom hem nu ikväll!

Förresten glömde ju säga att jag fick två ljuslyktor och fina blommor att fästa på blomkrukorna av mamma!:DMade in norway..eller ja det vet jag ju inte om de är men ja de är inköpta där i alla fall:D Allt är självklart i lila då:D

Även Kalle matchade himla fint här ikväll med en lila T-shirt!

Ne nu har jag verkligen inte så mycket vettigt att skriva så nu återgår jag till soffan!

Pusspuss och god natt om jag inte skriver något mer inlägg ikväll:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: