2010-05-09
12:01:13

dinner tonight

Då har man gjort sin jobbhelg!Göttans.nu så är jag ledig fram tills på tisdag!

Nu ska jag strax bege mig fram och lämna tillbaka filmerna och jag tror allt att en polkachoklad får följa med mig hem!

Ikväll så bär det av till Bea för middag!:D ska bli mys!träffa henne förut  då hade hon handlat maten:Dska bli mycket spännande,hennes meny såg riktigt smarrig ut!:D Ska hämta Tussen och jag hoppas bilen inte får för sig att varken åka framåt eller bakåt idag..men ja jag tror nog den ska vara medgörlig..stroken har ju gått över!

annars blir det nog mest slapp framtills vi ska åka!

Just ja mor min är hemma!Hade jag inte en aning om!skulle ringa pappsen igår och då svara mamma:D blev lite paff men de gick över:D hoppas hinna träffa henne en sväng imorgon!


hepp om jag skulle ta tag i mitt skatbo på huvudet nu kanske..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: