2010-05-09
13:40:36

dra mig baklänges

polka chokladen var sluuuut på ica...för sjutton gubbar va surt!!men ja jag köpte en Marabou daim istället:D de funkar de med!

Köpte även clarityn till tobbis som e allergisk..herrejisses så dyrt allergimedicin är!men ja de finns säkert billigare varianter också..får vi hoppas..i alla fall för dem som e väldigt allergiska och behöver de jämt och ständigt..fast iklart de har la det på recept..fast de kanske inte hjälper?hmm jaja detta blev ju bara massa svammel..

Jag har trååkigt,det finns inget skoj på tv..funderar på o slumra en stund!:D

Saknar min bästa Johanna också..massooor!Vi hann tyvärr inte ses denna gång hon var hemma men vi får ses nästa gång hon är hemma,då blir det en tokigt mysig Johanna&Sandra dag!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: