2010-05-04
11:14:24

***********

Mina ben kan ta och gå och gömma sig!De kan komma fram igen när de behagar att inte plåga mig!F*n har så ont idag så jag höll på att börja gråta inne på ica när korgen nuddade vid mina ben:S riktigt riktigt dålig dag idag:( Så här ont har jag inte haft på långe nu gör de ju ont bara jag nuddar vid dem!f*ck!Får väl se om jag kan sova med täcket i natt:s som det känns nu lär det inte funka:(

Har i alla fall gått av idag så nu e jag ledig fram tills på lördag så då kan jag viila! Träffade farfar förut, han hade varit och klippt sig!Så vi handlade ihop!

Nu ska jag laga lite mat och sen vila mina dumma ben..fan e så trött på dem..skulle lätt kunna sätta mig ner och bara gråta..men ja de hjälper ju inte för fem öre!

Pusss
Postat av: Lena

Men gumman då :( Inte kul att du har så ont!

Finns det inget du kan göra? Eller som läkarna kan göra?

Det har väl änna gått flera år nu av smärta för dig?

Hoppas smärtan går över snart iallafall.

Puss o kram på dig sötast

2010-05-04 | 12:31:49
URL: http://lenaslife.blogg.se/
Postat av: Sandra Marcusson

Hej Sandra :)

Hoppas att ditt ben känns bättre snart! Tycker det är konstigt att läkarna inte hittar felet. Tänkte bara nämna att innan min operation så hade jag problem med nerver som blev klämda i ryggen, vilket gjorde att mitt ena ben och höft blev fruktansvärt överkänsligt. Kunde inte ha jeans på mig, och ibland gjorde det så ont att inte ens mjukisbyxor fungerade. Det är säkert inte samma sak, men man tycker ju att det borde vara något liknande?



Hoppas de hittar vad som är problemet till slut i alla fall! :)



pusshej

2010-05-04 | 14:23:16
Postat av: Linnéa

En stor kram till dej tjejen! Hoppas att det blir bättre snart! Vi måste ta tag i våran fika med, är ju så hemskt pinsamt dålig på detdär! Ta hand om dej!

2010-05-04 | 14:40:36
URL: http://linpin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: