2010-05-04
20:16:25

Funderingar..

Jag klurar på varför jag helt plötsligt blir hel tossig över att Tobias sitter och äter ett knäckebröd?Ljudet av det var obeskrivligt störande!blev superirriterad..fattar inte varför?Brukar ju aldrig reagera på det annars! Han skrattade io och för sig bara och  "väsnades" ännu mera!:P

Usch..Sanna skrev att hon var godissugen och då blir ju jag helt automatiskt också godissugen!och så säger tobbe.."ska jag köpa godis till dig?" eller nått liknande..och jag svarar JA! men han säger ne det tänker jag inte göra! Då svarade jag: ja men jag brukar ju gå och köpa om han är sugen på nått!Men då säger han,ja du är ju inte så smart! Santsant,inte så smart och göra som han säger..eller jo egentligen är jag ju smart..för ska jag typ köpa godis eller något till tobbe då köper jag ju automatiskt till mig själv också,då måste jag ju bli mer smart än snäll?
Postat av: T

Sen är det inte jag som ber dig köpa till mig, utan du frågar om du ska köpa något, för du har ändå redan tänkt gå till ICA.

2010-05-04 | 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: