2010-05-10
16:57:31

god idé?

Hmm jag tyckte ju det var så kul att ta fram alla skorna och räkna dem..men ja nu när de ska på plats igen va det ju helt plötsligt inte lika kul och de står ju så jädrans fint där i Tv-rummet..(behöver väl inte nämna att Tobbe inte tycker likadant?)

men får la ta tag i det strax.

Har varit och fikat hos mormor&morfar med mamma nu i eftermiddag det var mysigt!!goda kakor och Ananas!!

Har även köpt gymhandskar nu äntligen!Mormor sa att jag inte hade lena händer längre jag hade "arbetarhänder" hua.massa handkräm så de blir mjuka och fina igen!

Har även gjort ärenden åt farfar.köpte Lindor på apoteket så han kan linda benen..de lämnade jag hos fotvården  för att han ska dit imorgon och jag hinner inte träffa honom innan jag börjar jobba. så jag har varit redig idag!

Men förut hade jag så in i helvetes ont i höger öga eller ja i huvudet också..vilade ändå 45 minuter men ja de släppte inte..men nu har det i alla fall släppt och hoppas inte det återkommer!

Nu ska jag la ta mig an den hemskt roliga uppgiften att ställa tillbaka alla skorna:S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: