2010-05-28
21:29:13

God kväll.

Har avnjutit en god middag hemma på oxelvägen,det var mys!

Innan det så stod jag och hängde ett tag på shell och prata med Sanna,massa mys!Imorgon då jädrar ska vi pimpla vin och mumsa god mat!Ska bli tokmys,va alldeles för längesedan vi träffades nu..eller ja om man bortser från mitt besök på shell!:D

Har idag brummat runt i bilen..kanske sista gången jag gjorde det,vem vet?tobbisen ska ju sälja den.förvånande..?Nope.Han gillar att sälja våra bilar:D haha.vi får la se om det  blir något annat färdmedel nu..men va sjutton jag har ju min superracerhoj!:)

Snart tänkte jag bänka mig i soffan och kolla på film..tänkte ju kollat en dvd film..men jag såg att dvdspelaren stod under soffbordet..så då antar jag att den inte får någon kontakt med tvn..och jag vågar inte riktigt försöka mig på att koppla ihop högen av kablar som ligger i vårat vardagsrum..det övrlåter jag till Tobben.

hepphepp..jag önskar er en trevlig kväll!

pusss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: