2010-05-05
13:58:01

hej.

Ja idag har jag varit på möte på jobbet..sen har jag lagat mat,diskat(vilket var ett stooort berg då jag verkligen inte palla att göra det igår),städat och dammat!Så skönt att benen e någorlunda normala idag!

Senare är det dags för aerobics!:DFår la se hur mycket mina ben pallar idag!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..läsa lite kanske..

Sitter och klurar på en tredje tatuering(förlåt mamma!) Jag är så sjukligt sugen så det är inte klokt..!

Jag saknar min bror så det inte är klokt,missade honom nu när han var hemma IGEN..:( vet inte när jag träffa honom sist?Juldagen tror jag:S shit det är ju aplängesedan..saknar min lilla broooor! Men träffa ju Angelika och Johanna!:D och mamma iklart:D hihi. ne usch blir ju nästan gråtfärdig när jag tänker på att det var så längesedan vi sågs..

ne nu har la jag inte så mycket vettigt att skriva..så ja hej så länge!

Jag och bror på hans student!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: