2010-05-18
12:37:55

hicka!

fy bubblan va jobbigt det är och ha hicka!börjar få ont i sidan..hmm undra varför jag får ont i sidan när jag hickar?Nu har jag i alla fall testat det mesta som att andas i en påse?dricka vatten upp och ner,ligga ner med huvudet bakåt och öppen mun(blev mest  torr ikäften av det) och skrämma mig själv är jag inget vidare på så ja jag får la helt enkelt stå ut!

har varit på gymmet idag!gött!

Efter gymmet gick jag förbi pappsens jobb och sa hej!

När jag kom hem slängde jag i färg i håret..(visst låter det busenkelt att slänga i hårfärgen?) så nu är jag back in black så att säga!

Nu har jag grejat här hemma och plockat ihop tvätten.Lagat mat tills imorgon och även lunch till mig idag!Gjorde potatis och fiskbullar..Fiskbullar är otroligt underskattat det är ju namnam!

Nu ska jag strax ta tag i disken,så jag sen kan med gott samvete sätta mig och läsa min bok  som börjat bli redigt spännande!!

puss så länge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: