2010-05-20
15:16:03

jag går och dör nu!

Typ den känslan har jag just nu.F*N så mitt höger ben e knäppt idag..gör apont:(svullet är det också:(suck.sen jag började med dessa dumma tabletter så har de bara blivit värre:(

Annars då?

Jo igår hoppade jag in och jobbade ett extradygn då Sötnosen Emma var sjuker.Krya!<3

Idag har jag hjälpt farmor och handla och göra diverse ärenden.De sista där när vi skulle fika så var det riktigt jobbigt med benet:(men bara och bita ihop.

Efter det gick jag till Ica och köpte mig en ny bok då jag läste ut den förra igår,GRYMT BRA!Viveca Sten i innersta kretsen rekommenderas starkt!
Så idag köpte jag en bok av en av mina favorit författare:Mari Jungstedt-Den dubbla tystnaden..gryymt spännande.

Så det är  väl vad jag pysslat med de senaste timmarna,LÄST!

Det tänkte jag fortsätta med nu..

puss så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: