2010-05-08
08:32:13

jobbdags idag.

Ja, idag var det då dags att jobbelijobba igen.Idag ska tobbisen ställa ut sina Hagströmare! Synd man inte kunde vara med och kolla men det får vi ta när han ställer ut på Nostaligifestivalen i stället!Lycka till älskling!

Igår kväll så myste vi i soffan och kollade på bröllopsfotografen och Wallanders-vålnaden!

Vålnaden var ju grymt bra!Bra filmat och allt!

Bröllopsfotografen var ju bara så tokigt bra så klockrena kommentarer hela tiden gud va jag älskar den!!:D

Och som ni märker så var det inga som helst bekymmer att hyra film på ICA igår!De ni det är inte var dag det funkar!

Igår så cirkulerade det en helikopter ovanför vårat.Vi blev självklart nyfikna som resten av herrljunga så vi gick ju ut för att kolla vad som hänt men vi såg inte så mycket från där vi stod.Hoppas allt gått bra för de inblandade!


Men det är ju hemskt va människor är nyfikna egentligen,så fort det händer något så e det tusen människor som ska kolla?är det endast ren och skär nyfikenhet som gör att vi  flyger iväg så fort man hör sirener nära en?Jg ska ärligt säga att jag blir alltid så jäkla nyfiken..känns hemskt ju att man ska vara så nyfiken.Men som sagt jag är inte ensam kändes som halva herrljunga stod där igår kväll.


Gunilla hon stod där i morgonrock!de ni:D tyckte jag var himla kul!

Ne om man skulle ta och få i sig lite frukost innan det är dags och packa ihops för att bege sig till jobbet!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: