2010-05-17
20:43:57

kaffe.

Varför sjutton är jag sugen på kaffe nu?!dricker jag en kopp nu kommer jag ALDRIG somna..kunde inte sova förut heller i och för sig.Försökte vila där lite mellan alla maskinerna..alltså inte emellan bokstavligttalat utan medans de var igång.men det var stört omöjligt,såbara för det tog jag en kopp kaffe.det hjälpte säkert inte!:D

Men nuuu är snart tvätten klar!Sista maskinen är i torktumlaren sen så är det bara att ta upp allt från torkrummet.

Nu inväntar jag Svenska hollywood fruar..me lööv them!:D och snart sätter ju Norska omgången igång också det ser jag framemot!:D

Hmm..undra om Tobbe köper någon choklad när han handlar?Det vore gott det.

puuuss så länge
Postat av: johanna

haha den ena norska hemmafrun är blåååååst like hell. Blir rent av förbannad på henne haha. du kommer märke vem jag menar ;)

2010-05-18 | 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: