2010-05-24
10:28:53

Några dagar sedan sist.

Jo då va det några dagar sedan jag sist uppdatera mig här!Har jobbat fre-lör och sön-mån.Så nu är jag ledig till på onsdag.

I lördags när jag gick av så åkte jag hem till mammsen och pappsen.supermys vi grilla och hade det allmänt härligt i solen.träffade älskade Bror också!Mamma gav mig två presenter,sååå helbra!:DVisar bild sedan.

På kvällen begav jag mig till Emma en sväng,vi satt och drack cider i solen,härligt!
Efter det begav jag mig hemåt och satte mig hos pojkarna på uteplatsen.

När jag gick upp för att sätta mig framför tvn så kom Carro och sarah i trappuppgången så då tjöta jag lite med dem och till slut blev de så att vi satte oss och pimpla lite vin!Jag fick ett par skor av Carro också,tack carro det var behövligt har ju inga knappt;)vi satt och prata och hade supermysigt!Sen så blev det att vi begav oss till Gallerian,då gick tyvärr Sarah hem då hon skulle börja jobba tidigt dagen efter.Så jag och Carro begav oss till Gallerian.Det var kalas kul!:DMådde dock som jag förtjänade igår morses när jag vaknade..men det var bara och gå upp och göra sig iordning för jobb..så det är vad jag gjort det senaste dygnet.

Så nu e jag ledig ledigledig:d

Ska ta tag i disken och laga lite mat tills imorgon!





Ja nu blev de ju inte så fint när jag la in bilderna men jaja nu ser ni ialla fall hur det ser ut!:P

tröjan ser la  ni vad det står,men på nyckelringen står det "Shopping queen".Mamma tyckte detta passade väldigt bra på mig.

Och så ser ni ju mina fina skor!:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: