2010-05-12
20:23:51

Rosa.

Jag tror jag är i det närmaste besatt av rosa grejer!Idag blev det ett rosa linne..åh det är så underbart! det är i och för sig endast ett baslinne men va sjutton det är ROSA!namnam!köpte även en ögonskugga men den är inte rosa som man skulle kunna tro den är mer typ vit/silvrig glittrig:D

Har idag varit i Skövde en sväng..!strosat runt i affärerna och suttit på parkeringen på T2!Väntade på Tobbis när han va på möte !

Annars gör jag inte så mycket.har apont i benen idag igen..idag har jag riktigt kramp i benen:(suger..men ja nu sitter jag med en cider och polka choklad så jag e rätt så nöjd ändå:P:P

Kollar Anna Anka söker assistent..ja hmm de finns endel speciella personer helt klart!!

pusss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: