2010-05-30
17:34:31

Segt.

Idag har bannemig varit en seger dag!Vet inte riktigt när vi gick upp men vi var nog endast uppe en timma eller så för sen va vi så trötta så vi gick och la oss igen och sov till kvart över tolv.skapade lite ångest men ja fick gå!:D sen var vi ännu mer lata och orkade inte laga mat. så det fick bli pizza på gallerians uteservering!det va inte fy skam varmt och skönt  var det!


Igår kväll så hade jag och sanna myskväll!Kalas mys vare!hon är en jäkel på att göra vit choklad chokladmousse!den var supergoood!Vi kollade ju på ESC,tror nästan vi sågade varenda bidrag,men kul vare:D Tack Sanna för en supermysig kväll!

Jag tror inte jag gjort mycket vettigt alls idag,eller jo jag diskade ju faktiskt förut och gick till ica och köpte polkachoklad,det var vettigt!

nu ska jag nog läsa eller nått,pojkarna kollar på film,den e 3 timmar lång jag kände att jag kommer inte klara en 3 timmarlång film idag.

Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: