2010-05-27
21:07:09

shoppashoppa.

alltså alla vet väl att jag har ett sjuukligt shoppingberoende..eller kanske inte så sjukligt..eller jag tycker kanske det inte är så sjukligt..eller ja mamma pappa och tobbe tycker nog det..men det ränkas inte då;)

men ialla fall om ni inte fattat budskapet så är jag alltså shoppingsugen..jag ska SHOPPA snarast!jag måste shoppa snart..det är ett måste annars dör jag nog..ni ser,inte sjukligt beteende alls!

och dessutom tycker nog Sanna jag är lite schizofren av någon anledning..bara det att när jag diskar då lyssnar jag på Joakim hillson och när jag städar Dead by april..inte så stor skillnad på musikstil eller?;) haha.

Jag och Sanna ska förövrigt piiimpla vin på lööörda:Deller hur Sanna?

nu får jag nog ta och återgå till Criminal minds så jag hänger med och så ska jag smaska på mina djungel vrål som tobbe köpt till mig:D
Postat av: Sanna

Oh yes we will, honey! Njuta av livet ska vi göra :D

2010-05-27 | 23:57:39
URL: http://http://scandalized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: