2010-05-16
20:10:21

Söndag.

Idag har jag haft heldag med SötJenny och lilleman!Har varit kalas mysigt!:)
Dock var de inte så roligt med bilturerna dit och hem..fan så mina ben e störda!så trött på dem!

Igår blev en ganska lugn dag med städning och mys i soffan..pallade inte så mycket mera.

Nu så ska vi la kolla på hockeyn som jag INTE vill se på! Får la göra som Anna föreslog och slänga ut honom en sväng!eller ja det kanske inte är så bra idé trots allt  för då slänger la han ut mig..!

men ja jag har la inte så mycket vettigt att skriva..

puss så länge.
Postat av: Mikaela Larsson

Hejje Sandra:D Det var en mycket rolig blogg du har;D Ingen tvekan om att det är du som skriver iallafall;D Tänkte om du vill ha hjälp med bloggdesign (bilder på headern, välkomstext osv) så kan jag lite grann men det är bara om du vill, den är jättefin iallafall. Ha det bra, jag tittar in snart igen kram Mikaela

2010-05-16 | 23:35:16
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: